طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : ساحل


یک طریق چند مرحله‌ای وجود دارد که با فرمانبرداری کردن از آن، می‌توانید مطمئن باشید یک سوداگری اینترنتی حقیر را توسط طراحی سایت با کامیابی راه‌اندازی کرده‌اید. من هزاران تن را دیده‌ام که با اطاعت از این روش کسب و کارهای موفقی راه‌‌انداخته و توسعه داده‌اند. بعد با ما به اتفاق باشید و برای راه‌اندازی یک سوداگری اینترنتی توسط طراحی سایت به توصیه‌های ذیل پروا نمایید.

۱- یک بیچارگی در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید.
۲- برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد.
۳-گسترش سفارش طراحی طراحی سایت شرکتی سایت بدهید!
۴- از موتور‌های جستجو برای جذب ترافیک به سایت‌تان استفاده کنید.
۵- به عنوان یک فرد کارآزموده برای خود اعتبار جمع کنید.
۶- مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل دنبال کنید.
۷- با استفاده از تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید.
۸- همه‌ی افراد، از یک کارآفرین تازه‌کار گرفته الی افراد باتجربه و خبره در این کار، می‌توانند از این فرآیند برای شروع یک سوداگری هوده ببرند.

گام ۱: یک دربایستن در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید
بیشتر افرادی که بازپسین کاری را آغاز می‌کنند مرتکب این اشتباه می‌شوند که آغاز به تعقیب تولید محصول می‌روند و پس به فکر بازاریابی برای آن می‌افتند.

برای اینکه شانس خویش را برای موفقیت افزایش دهید، پیشه را با بازاریابی نخست کنید. رمز شغل این است که افرادی را پیدا کنید که به پیگیری مسیر حلی برای یک دشوار هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی techradar بازار را راحت کرده است:

به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید لغایت ببینید مردم چه سوالاتی می‌پرسند و تلاش می‌کنند چه مشکلاتی را حل کنند.
در کلیدواژه‌ها جستجو کنید تا ببینید ملت چه کلیدواژه‌هایی را  جستجو می‌کنند که برای آنها سایت‌ها و رقابت زیادی وجود ندارد.
به سایت رقیبان بالقوه‌ی خود مراجعه کنید. از sitebuilderreport کاری که آنها برای پاسخ‌گویی به مایحتاج اتمام می‌دهند یادداشت‌برداری و آن را بررسی کنید. ممکن است از چیزی که شما یاد گرفته‌اید بهره‌گیری کنند و فرآورده باره احتیاج بازار را فرآوری کرده باشند، در این چهره شدنی است اتمام همان کاری که آنها می‌کنند، بهتر از چشم وهمچشمی کردن باشد.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد
marketing- طراحی سایت
رعایت موارد زیر، به شما اطمینان می‌دهد کسانی که از سوداگری اینترنتی شما رویت می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا موعد خرید، درگیر پروسه فروش می‌شوند.

با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌تان اغلب علاقه‌مند کنید.
مشکلی که فرآورده شما آن را حل می‌کند، روشنگری دهید.
این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید این مشکل را حل کنید.
نظرات افرادی را که قبل از این از فرآورده شما کاربرد کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.
قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران فایده می‌رساند صحبت کنید.
پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.
کیفیت فرآورده خود را تضمین کنید.
این دانستن را برپایی کنید که به کارگیری فرآورده شما بایسته است.
از بازدیدکنندگان بخواهید که محصول شما را خریداری کنند.
از شیوه این فرآیند باید روی این سوژه تمرکز کنید که فرآورده یا خدمات شما چگونه می‌تواند به شکلی بی همتا مشکل ملت را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را شفا بخشد. مثل یک مشتری فکر کنید و بپرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

گام ۳: به گسترش سفارش طراحی سایت بدهید!
هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص و فرآیند فروش‌تان را نهایی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت برای کسب و کار کوچک‌تان هستید. حتما به خاطر داشته باشید که طراحی سایت شما باید بدست تیم معتبر و با تجربه‌ای مشابه گسترش انجام شود . وبسایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد لغایت توجه مشتریان را جلب کند، در غیر این چهره آنها خواهند رفت و سایر هرگز از سایت شما بازدید نمی‌کنند.

 

تیم با اشتیاق و تعهد، فرهنگ و تاب خویش را بکار گرفته الی با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و خرج ارائه داده و با خدمات مفصل آموزش، حمایت و تولید محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

جدیدترین متدهای طراحی سایت و تکنولوژی های روز جهان برای راه اندازی وبسایت شما بهره‌گیری می‌کند تا محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در همگی دستگاه های نمایشی موجود از آنگونه موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش دیتا شود. در همه بسته های خدماتی این کمپانی راهکارهای جامعی برای درمان رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های گوناگون طراحی سایت با خدمات و تعرفه های متنوع این امکان را به مشتریان میدهد لغایت مناسب ترین تدبیر را با توجه به نیاز و بودجه خویش برگزیدن کنند.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما الزامی است؟
business- طراحی سایت
شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی شما کافیست ولی با داشتن یک وبسایت می توانید در باره موتورهای جستجو برای کل شناخته شوید. سوداگری خودتان را در همه ساعات روز در معرض مخاطبان خود پیمان دیتا و بازرگانی خود را متحول کنید. وب سایت شما دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری شماست.

با تمام مزایایی که داشتن یک وب سایت دارد ولی خرج این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر طریق های تبلیغاتی است.
یک تارنما می تواند نقش یک بروشور،بیلبورد و … را برای شما ایفا کند با این تفاوت که :
۱- شما با طراحی سایت خوب می توانید به راحتی کلیه محصولات خود را به بازدید کنندگان شناسایی کنید، (هیچ محدودیتی در شمار صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از واپسین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد بیچارگی آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید.
۲- یک وب سایت عازم پسندیده برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدماتی است که کمپانی به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به کمپانی مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت کمپانی مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
۳- با استفاده از یک پایگاه اینترنتی می طاقت به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
۴-مشتریان شدنی است ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر سررسید و مکانی می توانند به تارنما شما مراجعه کنند. پس تارنما نماینده ای از شماست که ۲۴ ساعته دست یافتنی است.
۵- با اشاعه اینترنت، روز به روز به شمار افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای برگزیدن استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در چهره حضور سایر رقبا در این پهنه یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در کل منابع، به وسیله یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی اتمام پذیر است.
امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت بیشتر تارنما آن شرکت است. بر این بنیاد حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ضعیف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود .





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: